kasper.reismee.nl

Ola! en welkom op mijn Fiets-Reisweblog

Dit is de multimedia die ik tijdens mijn fiettocht tot mijn beschikking heb om diegene, die niet meer achterop passen, op de hoogte te houden vanmijn avonturen en ervaringen vanaf de fiets.

Ik zal met regelmaat nieuwe verhalen enfoto's uploaden zodat je kleine stukken mee kan fietsen. Via de kaart kan je me globaal volgen zodat je weet waar ik me bevind en waar ik ben geweest. Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Alle goeds en leuk dat je meereist!

CIAO CIAO,

Kasper

Reacties

Reacties

Wiesje

Het was een gezellige afscheidsavond en wat had je weer lekker gekookt en heerlijke salades. Bedankt nog.
Ik hoop dat je een goede reis hebt. liefs wiesje

Ann

Over een paar uur vertrek je,reis graag met je mee .Wens je een goede reis toe ,liefs tante Ann

wiesje.

Hallo Kasper
Gefeliciteerd met de verjaardag van je "kleine" zusje.
We komen net bij haar vandaan. Was heel gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Ivana en ik hebben ook even lekker bij zitten kletsen. Kas fiets ze en tot volgende mail liefs W.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!