kasper.reismee.nl

Goed en wel aangekomen!

Hallo allemaal,

Gister avond ben ik aangekomen in Porto en nu is de reis dan definitief begonnen. De vlucht was bijzonder relaxt en vanuit het raam had ik mooi uitzicht op een eindeloze wolken vlakte, dat soms op een grote sneeuw vlakte leek. Bij aankomst was het weer totaal anders, zware regen en een donkere lucht. Het vooruitzicht is tot vrijdag precies het zelfde... Op het vliegveld wonder boven wonder alle bagage, inclusief de fietsdoos, zonder schade terug gevonden. In de hal van het vliegveld heb ik onder veel bekijks de grote doos uitgepakt en de hele puzzel in elkaar gezet. Vanaf daar met de metro naar hostel Oporto in het centrum. Het hostel is boven mijn verwachting mooi en luxe en voelt als een gastvrij hotel. Ik ga morgen nog een dag Porto bezoeken omdat ik vandaag lang ben bezig geweest met het ompakken van bagage en het repareren van mijn voorrem. Vandaag heb ik samen met een Iraanse jongen uit Zweden van het hostel een wandeling gemaakt vanaf de Rio Doura tot daar waar de rivier de atlantische oceaan in stroomt. Langs de kust ( zie foto vuurtoren) waren gigantische golven die tot wel 40m hoog opspatten! Verder heb ik mijn fiets gerepareerd en zijn we vanavond, de Iraniër en een Canadees in een slecht restaurant voor 10,- uiteten geweest. Nu slapen, morgen nog een dag in Porto en dan de eerste kilometers fietsen richting het Zuid-Oosten, op weg naar de Algarve.

Reacties

Reacties

aaike

hee kas,
was gister erg benieuwd hoe de vliegreis zou gaan met al de spullen. dus leuk om te horen dat het zo goed gind. verheug me al op de andere verhalen.

groetjes aaike

nicole martinot

Mooi bericht zeg. Je moet Porto natuurlijk niet verlaten zonder een glaasje port te drinken. Kun je gratis doen op die mooie oude boten die op de Duro gemeerd zijn. Liefs Nicole

Nina

He Broer!!

Leuk en fijn te lezen dat je zo goed bent aangekomen. Het klinkt als een goed begin van de reis!
Geniet nog een dagje van Porto en succes met de eerste kilometers....

liefs Nina

Wiesje

Hoi Kas,
Het was vanmiddag gek dat je er niet was, dat was ik de laatste maand gewend. Maar van Celine en Judith de verhalen op het vliegveld gehoord wat een mazzel dat je je trompet nog mee kon nemen. Fijn om te horen dat je een goede reis hebt gehad. En dat je al wat contacten hebt gemaakt. Je ziet dat dat toch vlug gaat en dat er meer mensen alleen onderweg zijn.
Kas fiets ze en knuf Wiesje.

Céline

Lieve Kaspero,
Leuk dat je er al een verhaal en foto's op hebt staan! Dan kunnen we een beetje een beeld krijgen in wat voor andere wereld jij al bent!
Went het idee al een beetje...dat je reis nu echt gaat beginnen? Ik hoop dat je een leuke eerste week krijgt!
Geniet ervan,
Adiós Céline

Yolanda

Lieve Kas
Heerlijke foto's, fijn verhaal en een optimistisch windje! Het klinkt goed. Ik zet mijn zorgen opzij. Heel veel plezier in Porto, mooie tegels! Enne, een lekkere start donderdag. Zoefff.....
Dikke zoen,
Mam

Mila

Hee Kasper!
Het gaat je voor de wind zo te horen.
Mooie foto's ook ondanks het vieze weer. Echt weg. Totaal anders dan hier. Op REIS
Fietse
xxx

Anna

Heee Kasper,

wat fijn dat je zonder schrammen bent aangekomen!
en super mooie foto's man!
veel plezier met je eerste kilometertjes, hier is het echt 'pokke weer!!'
hopelijk is\wordt het bij jou beter weer!

Liefs Anna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!